Bobřík odvahy

10.05.2015 08:11

Jako správný kočičí junior plním svědomitě BOBŘÍKY.

Bobříka pravdomluvnosti plním každou noc. To skočím člověčinám do postele a vyprávím jim co mě ten den potkalo a co budu dělat další den.

Bobříka lovu jsem získal velice brzy, protože se mi povedlo ulovit sýkorku. Tedy ulovit... no já jí chytil, ona řvala, fackovala mě křídlama, paničku z toho málem kleplo, Čárlí se náramně bavil a sýkorka mi nakonec uletěla. Ale v hubě jsem jí měl a to je hlavní!

Bobříka plavání mám při každém koupání. Plavu ve vaně ve snaze z vany vyplavat. Naštěstí mě nemáchají člověčiny ve vaně tak často jako sebe. Se jim fakt divím! Kdyby se dobře olízali, nemuseli by se topit každý večer ve vaně.

Bobříka dobrých činů plním rád. Jsem nadšený čtenář a tak velice často "čtu" knížky, noviny i letáky. Taky zahřívám člověčímu tátovi boty. On pak ráno vzdychá "To mám zase radost! Ten zmetek se mi válel na semiškách a teď vypadají jak boty Yettiho". no ale hlavně, že má radost, že jo. 

Bobříka mrštnosti mám v nadživotní velikosti :-) Lezu na stromy, skáču přes plot, lezu na střechy aut... Nejsem lenoch jak Čárlí, který si sedne před zahradní branku a mňoukne, aby mu šli člověčiny otevřít. To já přelezu i přeskočím.

Bobříka květin ještě nemám. K jeho získání musím poznat 50 květin a keřů. Já zatím zvládám jenom polovinu. Vytahal jsem ze záhonů cibulky tulipánů a mečíků, okousal libeček (je hnusnej, vůbec mi nechutnal), z rebarbory si dělám deštník, v kožichu nosím domů jehličí ze smrků a na hlavě jsem měl přilepený lepivec z rašícího kaštanu. Taky jsem shazoval z angreštu kuličky, ale angrešt je zákeřňák a píchnul mě. Vyválel jsem se v ředkvičkách a bobana hodil do právě naseté mrkve. Dostal jsem za svoje snažení spoustu jmen.....

A nově mám i bobříka odvahy. Už 2x jsem spal venku. Vůbec jsem nešel domů a nespal v měkoučkých peřinách, ale venku na zahradě. Jednou svítily hvězdičky a bylo teploučko. Ze země vylétávali chrousti a já je pozoroval. Po druhé to bylo horší. To taky bylo teploučko a hvězdičky... ale pak se zatáhlo, pršelo, byla zima a já se choulil jako bezďák za oknem. Hned jak mi otevřeli, utíkal jsem do postele. To zase bylo radosti!!!

Další bobříky mám před sebou. Určitě je spním...