Jídelníček

17.08.2014 16:30

17.08.2014

Je mi 3,5 měsíce. Nedostávám vůbec mléko! Moje strava je pestrá. Tvaroh se žloutkem, přemražené hodně drobně pokrájené maso, maso bez koření a soli vařené s mrkví, přemražená ryba, ochutnal jsem kuřecí srdíčko a jatýrka - to byla panečku mňamka :-) ale to budu dostávat jen jako mlsku.

V misce mám granulky Roayal Canin pro koťata, ale moc mi nejedou, tak s nima aspoň v noci hraju na plovoučce fotbal. Po celý den mám v misce vodu.

Chutná mi multivitaminová pasta Gimpet, baštím malé konzervičky Brit a Applaws. U stolu neloudím, člověčí jídlo mě zatím vůbec nezajímá. Stačí mi to co dostanu, umím si pořádně nacpat pupík :-)

 

17.9.2014

Můj jídelníček se mění. Základem je syrové, přemražené maso - hovězí, králičí, krůtí. Protože nejím syrovou zeleninu, dostávám dušené maso s mrkví, hráškem, mladou kukuřicí, špenátem. Tvaroh se žloutkem několikrát týdně. Novinkou v mém jídelníčku jsou uzená lososí bříška a uzená makrela.

Konzervičky se střídají - Gourmet, Brit, Applaws a nově také Schesir - ty jsou super. Granule stále nemusím. V misce jsou celý den, ale baštím je jen v noci, když dojde v misce "mokrá" bašta.

 

2.10.2014

Granule v misce stále více ignoruju. Roayal canin jsem si občas zobnul, ale jenom z donucení. Člověčiny mi koupili Nativia - jsem kámoš a všechny jim nechám. Můžou si je chroupat večer u televize :-)  Ale v misce se objevila Purina One a tu jsme s kámošem Čárlím vzali na milost. Takže občas (fakt minimálně) si chroupneme Purinu.  Kromě toho samozřejmě stálem plním svůj pupík masem. Nejraději hovězinou. Střídavě s hovězím dostávám krůtí, králíka a kuřecí. Nad kuřecím ohrnuju pysky a dělám ksichty. Za to kuřecí jatýrka já tuze rád. Miluju tavený 50% sýr. Cpal jsem se jím až jsem sotva unesl vlastní břicho :-)  Pořád dostávám tvaroh se žloutkem, měl jsem míchaný vajíčka - pšššššt, to nikde neříkejte, já je ukradl páníčkovi, když si šel pro chleba. Ten nejím, tak špatně na tom nejsem, abych musel jíst pečenou mouku. Na mlsání dostávám Gimpet multivitamin v pastě, uzené ryby, Lipánka (domácí).

 

29.10.2014

Lítám, řádím, mám hodně pohybu a podle toho taky baštím. Maso syrové i vařené, samotné nebo se zeleninou. Nepohrdnu bramborovou kaší s masem, ale opravdu jen na chuť jako zpestření jídelníčku. Jinak přílohy nechci. Měl jsem rýži a plival jsem ji. Ta mi vůbec nechutnala. A nechutná mi ani sladké.

Nejradši mám kuřecí srdíčka, játra a rybu. Nepohrdnu ale ani hovězím masem. A miluju lipánka, smetanový sýr, a šunku od kosti. Ještě pořád vyžaduju tvaroh se žloutkem (ten je na krásu a já jsem ten nejkřááásnější). Granulky máme Purina One - no máme... jsou v misce a my s Čárlím si občas zobneme, aby člověčiny měli radost. A dostáváme konzervičky, paštičky a kapsičky: Applaws (70%), Hills, Brit, Gourmet....