Nemám rád.....

10.05.2015 07:57

Je spousta toho co mám rád, co miluju, co mi dělá dobře...., ale už vím i o tom co rád nemám.

Nemám rád děti! To jsou takové člověčiny co ještě nevyrostli. Pobíhají, chtějí mě tahat, ruší mě. Vůbec nevnímají, že jim mňaukám, aby mě nechali, že se mají ode mě držet dál.

Nemám rád návštěvy! Mě nevadí, když někdo přijde za člověčinama na návštěvu. To mi fakt, ale fakt nevadí. Ale ať mě každej nechce otlapkávat a ať na mě přitrouble nešišlají!

Nemám rád čmeláky! Jsou to zákeřňáci! Letí, bzučí, dráždí mě a když ho chci ulovit, klidně by mě kousnul! 

Nemám rád pipiny. Jakoby nestali čamráci, ale už zase tu lítají vlaštovky. A jak jsou drzé! Nalítávají na mě, křičí... a já na ně cením zubiska a moooc se snažím naučit lítat, abych je mohl chytit. Ale nejde mi to. Tak na ně aspoń "štěkám".