Nevychovaná lidská smečka

11.12.2014 11:13

Co si ty člověčiny o sobě myslí??!? Vůbec ke mě nemají úctu.

Všichni říkají jaký jsem kus kocoura, jak jsem krásnej, velikej, mohutnej... návštěvy jsou ze mě poserinkovaný. A moje vlastní lidská smečka ... škoda mluvit.

Panička na mě koukala a drze pravila "Alvouši, Ty máš pupek, že ho za chvíli neuneseš." Taková drzost! Přitom jsem se jen trošku napápnul Lipánka. No, tak jooo, trošku víc. Čárlí nebyl doma, tak jsem vyluxoval i jeho misku.

A páníček mě vzal na ruku a smál se, že prý nejsem tlustej, že prý mám jen o dvě čísla větší kožich!!! A panička tomu dala korunu, když na to odpověděla "Houby velkej kožich, špek mu tam visí" Taková potupa! Přitom já jsem krásně rostlej, akurátně stavěnej.

Nějak se mi ty sprostoty rozležely v hlavě a šel jsem si to s člověčinama vyříkat. Co na tom, že byla noc? Já si to chtěl vyříkat hned. Výsledkem byla zdrapaná ruka páníčka, oslintaná huba paničky. Já jim dám, takhle o mě mluvit!