Vánoce

06.01.2015 08:21

24.12 přivlekla lidská smečka domů stromeček a ověsili ho ozdobama a řetězama. Asi si mysleli, že se budu na tutu sosnu věšet taky neboco, protože na mě pořád koukali a dokolečka opakovali "Alvínku, nesmíš"

Já jim na ten stromek prděl. Když chci vylezu si venku na pořádný strom a nemám potřebu sápat se na tohle mrňavý koště :-)

Co mě ale zaujalo, to byl samozřejmě kabel od světýlek. Tak se tam houpal...... No taky se to paničce nelíbilo. Vánoce jsem si ale užil. Dostal jsem naježíno plno dobrůtek, mohl jsem cupovat balící papír a mašličky a celá lidská smečka byla doma, takže jsem šel z ruky do ruky a užíval jsem si řádění s člověčím tátou.

Pak přišel den - lidi mu říkají Silvestr. Venku bylo slyšet divný rány a prskání. Taky za oknem bylo vidět divný světlo. Nelíbilo se mi to. Sice jsem se nebál, ale ostražitě jsem se rozhlížel a držel jsem se hodně blízko u paničky. Byl jsem rád, když to přestalo.